BUNNYCOOL's panfublogg!

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Glömde bort att blogga!!!

Av BUNNYCOOL - 13 juli 2011 19:38

Hej!

Jag är lessen för att jag inte bloggat men jag glömde bort och jag hade lixom ingen tid..Och idag funkar level boostern!!!Jag är på level 52!Jag visar bilder på min koja senare.Just nu är jag i mormor och morfars sommarstuga.Jag och brorsan kom dit med farmor och farfars husbil!Och DET ÄR SVÅRT ATT FÖRKLARA VARFÖR!

Hehe sorry för stora bokstäver tyckte bara det passa haha..

Och dessutom har jag jort en ny blogg!Den handlar om twilight för jag e ett av deras största fans haha!  Ooops! LÄNK! Och nej den e inte på bloggplatsen.Jag tycker bloggplatsen va för enkelt och lite för..Ja asså det är.. SVÅRT ATT FÖRKLARA! Haha..Okej jag känner mig sugen på en glass..Mmm mumsi pumsi!!Myspys haha jag är lite vrickad   Haha ska fika nu!

Tjaba tjena hejdå!

//BUNNYCOOL!

 

 
 
Emme20♫

Emme20♫

14 juli 2011 10:26

Kolla in min blogg!

http://pandasajten.bloggplatsen.se

BUNNYCOOL

16 juli 2011 19:03

Jag kollar ofta på den!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BUNNYCOOL - 16 april 2012 17:28

HejHar en ny blogg, som ni kanske vet :) bunnycool.blogg.se hette den men nu har jag flyttat  till piffsans.blogg.se för att jag "slutat" med panfu.se nu :| Hoppas vi ses där + bloggplatsen känns ganska "inbjudande" just nu, kanske att jag bloggar hä...

Av BUNNYCOOL - 4 september 2011 13:34

Hej på er.Alltså, nu har jag tagit ett beslut med min granne om att hon ska få ta över den här bloggen.Så BUNNYGIRL kommer ta över hela bloggen.Det va allt. ...

Av BUNNYCOOL - 7 augusti 2011 13:30

Hej på er...Jag kommer fortsätta blogga här men det blir mer en club penguin tips blogg.Fast kanske ganska låg update..Tjaba tjena hejdå!             ...

Av BUNNYCOOL - 31 juli 2011 23:20

Hej! Jag kommer tillbaka hit! Imorn gör jag om designen helt men det kanske tar en stund?   Tjaba tjena hejdå! BUNNYCOOL!   PS. Jag har en ny bolly som heter Darkie! ...

Av BUNNYCOOL - 31 juli 2011 22:20

Japp, som ni ser på rubriken funderar jag på att komma tillbaka hit. Varför? JO för  att bloggplatsen är så enkel och man kan välja hur stor man vill ha headern, på blogg esse är det mer komplicerat men jag kan typ alla koder!!!   Jag blir ga...

Min presentation!


Min blogg kommer mest handla om panfu mig o lite allmöjligt!

Sök i min blogg!

Min gästbok

Fråga mig nåt!?

8 besvarade frågor

Musik

Detta är bloggens musik välj den låt du vill lyssna på!Cx
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se
 Nej
 Ja
 Vet inte
 Du gör vad du tycker e bäst
 Stanna på bloggplatsen
 Gå till blogg.se nu!

Besöksstatistik

Dom senaste inläggen!

Kategorier

Hemsidor/bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards