BUNNYCOOL's panfublogg!

Alla inlägg under mars 2011

Av BUNNYCOOL - 31 mars 2011 15:52

Wohoo!Idag spelade jag Fish n Fish.Och då kom jag tvåa på highscore-listan!Jag tog en bild för er som inte tror mig!

  

Jag strök över mitt namn,min poäng o ranking!Det är ju bara dagesn highscore men det är ändå väldigt stort föt mig!Idag har jag en spel-dag!Alltså ska man spela så länge som möjligt på ett spel man tycker man e dålig på.Jag valde fish n fish bara för att jag inte va så bra på det.Men nu e jag jättebra!Jag kan fortsätta spela men man tråkar ut sig så nu ska jag spela det där spelet i hamnen längst bort i skärmen.Minns inte vad det hette men min max lvl hitils på det är typ 4.Ska spela nu hejdå!


Tjaba tjena hejdå!

//Bunny!

Panfu · Spel
Av BUNNYCOOL - 30 mars 2011 17:46

Hej!Det va ett vilt-party igår!Tyvär har jag inge bilder nu men det är för att jag lät Mr.Gold redigera bilderna så det kan ta en stund tills jag har dom.  Om typ två veckor så ska jag försöka komma med på (panfu)blogglistan!  Då hoppas jag att jag får fler läsare!Och ni har kanske märkt att jag har ny header o inte denna!

 

Förlåt för att den e suddig.Men min kamra är lite   så ni vet!

Men jag har tyvär ingen bild på den nya eftersom en annan panda jorde headern.Hmm...?Snart ska jag skriva ett inlägg som är en english lession=engalska lektion!Kanske inte så roligt men det är bra att kunna prata engelska!  Jo jag ska länka till min youtube-kanal senare oki?Bra!Nu ska jag gö en hemlig sak!


Tjaba tjena hejdå!

//Bunny!


Hej!Greeni här!Jag ska berätta lite om mitt balla party!

Till en början var det jättetråkigt!Jag ville ju så gärna ha mina paket!Jag var så nära att nicka till tills jag såg Mr.Gold sticka iväg till jukeboxen i smyg, o då såg jag honom ändra musik o höjde!Han började rodna när Bunny kom väldigt snabbt mot jukeboxen.Så han sprang o gömde sig brevid mig!Sen blev han stel o såg på mig o sa sorry!Han mäskte att jag hade sett det o jorde det där teknet om att va tyst på bollysarnas hemliga språk.Jag nickade o han gick iväg.Bunny gick efter honom medans han sprang!He he..Sen fick jag paket!Dom va jättefina, Bunny visar säkert dom senare idag?


Jaja ses

//Greeni!

  

PS.Jag o Bunny ska köpa nya kläder till lilla mig nu!Kommer ha ny bild!Ses!

Av BUNNYCOOL - 29 mars 2011 16:53

Joyeux anniversaire Greeni!=Grattis på födelse dan Greeni!

Ja grattis Greeni!

Happy birthday Greeni!

Grattis på födelse dan önskar Randå!

Ooj!Tack hörni.Jag e så glad!Undra vad jag får i paket?

Det tar vi till överass....Hehe..!

Tar till vadå?

Glöm det Greeni.

Okej Gold (Mr.Gold) okej!

Hörni idag är det lvl dag o jag är på lvl 45!

Det här får man (förutom diplomet)

  Man får alltså drak dräkten!

Hjääälp en drake!

Det är ju bara Bunny!

Jag vet men det var ju läskigt!

Au revoir!

Blue boy!   Dåså!Han gick då gör jag oxå det!

Hejdå!

Mr.Gold

  Kom nu vi går oxå!

Tjaba tjena hejdå

//Bunny

//Randå och Greeni!     


PS.Har ingen hejdå bild än sorry!

Av BUNNYCOOL - 28 mars 2011 19:32

Hej jag är i full gång med att göra i ordning partyt till Greeni!Han fyller nämligen 1 år imorn!Och jag adopterade honom förra veckan för han hade haft en annan ägare inann.Men han mådde inte bra där.  Men nu bor han hos mig!Och eftersom jag har ett par bollys så har han fått massa andra vänner som Blue boy,Mr.Gold o Randå!

Men eftersom han inte har nån dator kan han inte gå in o kolla på bloggen om överasskningen imorn!Och dessutom vill jag tacka dig morys för att du jort en så fin header till mig!Men jag vet bara inte hur jag använder den så hoppas du kan svara på den frågan jag ställde!Och ni som följer Panfu bloggen vet säkert att vi pandor kan skänka pengar till dom utsatta i Japan.  Det man gör är att man skänker pandamynt o så omvandlar dom på Panfu-centralen elr nåt det till riktiga pengar!Bra va!Jag vet tyvär inte så mycket om det men dom ska berätta mer om det imorn (tisdag)

Hoppas många av er pandor vill hjälpa till!


Tjaba tjena hejdå!


//Bunny!

Av BUNNYCOOL - 28 mars 2011 18:07

Hej Greeni här(en av Bunny's bollys) jag är här bara för att Bunny inte kan just nu så jag får visa veckans outfit den är väldigt rosa!Här kommer den!

    För låt om den blir suddig!Men det är faktiskt första gången!

Det elá´klart att det är första gången!

Blue boy gå nu du förstör inlägget!

Som om!

Ciao!

Blue boy & Greeni!

    PS.Blue boy är en fransk mode nörd!

He he där har han rätt!Elr oui som vi säger i Frankrike!

Orrevuar elr hur man nu stavar!

Av BUNNYCOOL - 27 mars 2011 19:55

Hej jag ska berätta en sann historia nu!Den börjar såhär.

Jag hade precis varit o handlat i presentaffären i Staden.När jag gick ut från butiken kom en isande känsla!Jag såg mig omkring.Alla huttrade,det satt istappar på deras nosar.En ung kille stod där som om det hade varit sommar.Han kollade på mig som om jag var besatt.Jag slet blicken från honom o började huttra jag med.Sen såg jag att killen bara hade en tunn tröja på sig!Jag kände kölden svepa över mig när jag rörde på mig.Jag förstod inte hur det hade kunnat bli så kallt på bara en halvtimme!Han började prata.Han sa att nu såhär borde vintern sluta.Jag sa med med kölden i rösten:Ja verkligen!Sen sprang han sin väg!Jag stod där helt förvånad tills Pappa (Puff-pirat) kom ut ur butiken o gick mot mig.Jag sa bara hem, nu!Han började gå o sa att han skulle jobba för att få in lite mer pengar så jag fick gå hem helt ensam.


Resten skriver jag om senare för det blir så mycket text annars o att jag knappt klarar av att skriva resten för det kmr bli lite läskigt i slutet!


Tjaba tjena hejdå!

//Bunny!


PS.Detta e sant o jag menar allvar!Det hände ungefär på Panfu men det hände oxå en del på riktigt!För magin var bara i Panfu!Och magin kommer nästa gång för detta var på riktigt!Det första då.

Av BUNNYCOOL - 27 mars 2011 13:28

Hej nu har jag blackstar1 (Vilma) på besök!

Hej.  

Jag förstår om du är blyg det är många(har jag hört)

Ok!Men jag är inte alls blyg!!!!!!!!  

Okej men det verkade så först?

(går iväg)

Okej hon gick men dåså jag måste gå nu ses!


Tjaba tjena hejdå!


//Bunny!  

Av BUNNYCOOL - 27 mars 2011 10:45

Hej,nu är jag på gott humör igen för nu är jag hemma!Min bästis ska komma lite senare o vi har slarvat ihop våra petshop's så nu ska vi fixa det!Och jag har bett dom på panfu ta bort min gamla blogg från deras blogg-lista men dom har inte jort det så jag hoppas det kommer funka snart!Jag förklarar inte det där oki?!?  Men på panfu har jag inte träffat min kille på jättelänge men min riktiga i fredags!Och nästa helg ska min killes familj komma hem till oss på middag!Men men vi gör ofta sånt.För alla vi (åtta) känner varandra för vi har gått på samma dagis o nu går vi i samma skola!Senare idag ska jag ladda upp en film o lite bilder så ska jag gö veckans outfit fast det inlägget kommer imorn när veckan har startat!Oj nu ska jag äta frukost!


Tjaba tjena hejdå!


//Bunny!

Min presentation!


Min blogg kommer mest handla om panfu mig o lite allmöjligt!

Sök i min blogg!

Min gästbok

Fråga mig nåt!?

8 besvarade frågor

Musik

Detta är bloggens musik välj den låt du vill lyssna på!Cx
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se
 Nej
 Ja
 Vet inte
 Du gör vad du tycker e bäst
 Stanna på bloggplatsen
 Gå till blogg.se nu!

Besöksstatistik

Dom senaste inläggen!

Kategorier

Hemsidor/bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards