BUNNYCOOL's panfublogg!

Alla inlägg under maj 2011

Av BUNNYCOOL - 29 maj 2011 16:51

Hej!

Har träffat nåra bra vänner idag!Här kommer en bild!

  Jag är där brevid pontus125 som håller i gitarren.Nu måste jag dra!

Av BUNNYCOOL - 27 maj 2011 18:31

Tja!

Lessen för att jag bloggar så lite men jag har mkt att göra.  

Men jag fick tillbaks min iphone idag!!!

Jippie!Men måste gå in på AppStore o ladda ner angry birds!

Brorsan har tagit bort det från den när han hade den..  

Sen öppna jag o lollifof en blogg förut. Adress: www.friendsonpanfu.blogg.se lång namn? Mmm vet!Men det va lite ont om namn kan man säga. Jag har jort designen själv o använde nåt tema (minns inte vad det hette) ehe.Sen när jag va inne på panfu så verkar det som om man inte får säga blogg adressen på panfu! Jag blev avstängd i en halvtimme!!!OMG!  Imorn ska vi i min teater grupp visa upp en pjäs som heter den mystiska lådan.Så jag skriver när jag kmr hem.


Tjaba tjena herrå!

//Bunny!

Av BUNNYCOOL - 25 maj 2011 19:50

Kom hem från dram för en stund sen!

Hade tänkt visa en grej.


Skriv ditt namn med näsan:bunny

Skriv ditt namn med handen:bunny

Skriv ditt namn med foten:bunny

Skriv ditt namn med munnen:bnjnhy

Skriv ditt namn med pannan:t6y7y67y65

Skriv ditt namn med kinden:bnjkmm ngy

Skriv ditt namn med en kudde:bunny


Kul!   Fick iden från denna bloggen www.panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Plus Puff har öppnat sin blogg igen!!!

www.puffpirat.bloggplatsen.se

Tjabba tjena hejdå!

//Bunny!


Puff-pirat här!

Jag vill ba säga att jag uppskattar om ni kollar på min blogg!

Den har cool design oxå o jag e gp!!!!  

Av BUNNYCOOL - 22 maj 2011 13:19

Tja!

Ni vet den där sagan jag skrev om att jag hade varit o o handlat i vintern o en kille kände som om det va sommar?Jag orkar inte skriva den så ni vet.

Jaja nu kommer del 2 av historien om Bunco!

__________________________________________________

När Bunco o Irial hade åkt länge så frågade Bunco om det var nåt fel på han.

Nej sa Irial Du är bara speciel.

Är jag!!Utbrast Bunco  

Ja svarade Irial lugnt.Men du har bara inte lärt hur du ska hantera dina krafter än.

Ööm..Jag kan väl lära mig det då?

Visst men då måste vi slå läger här.

Här!!!Mitt ute i ödemarken där ingen kan hitta oss skrek Bunco!

Ja vi vill ju inte att nån märker att du har såna här krafter pöjk.

Nä just det sa Bunco.


Irial lärde Bunco allt han kunde o nåra år senare dog Irial o Bunco fick klara sig själv.En familj tog hand om honom o i sitt rum studerade han magi o sånt som Irial inte hann visa Bunco hur man jorde.Ingen i familjen Bunco bodde hoss visste om hans krafter o vad han jorde på fritiden.Dom tyckte bara han va en normal pojke för dom som om han vore normal.


Bunco det är mat ropade mamman i familjen,som hette Veronica.

Kommer ropade Bunco från sitt rum.Bunco la tillbaka sina böcker i bokhyllan o gick ner,sen i trappan märkte han att han hår brann han fick fram vattenkraft o släckte elden i håret.


Bunco kommer du?Frågade Veronica.

Jag är på väg sa Bunco.

Han kollade om allt va okej i håret o sånt som Veronica skulle svimma över o sen gick han ner.

Där är du ju sa Veronica.

Sonen i familjen hette Andreas o brukade ofta prata mycket o han pratade hela tiden med Bunco.


Bunco va är det för böcker du läser när du e på ditt rum frågade Andreas.

Det ska du inte bry dig om.Sa Bunco.


Fortsättning följer....

I nästa del kommer det komma en bild.


Tjaba tjena hejdå!

//Bunny!!

Av BUNNYCOOL - 20 maj 2011 15:10

Det är så jobbigt att ändra teckenstil så glöm det jag skrev i förra inlägget.Men men..Jag hade tänkt att Blue boy skulle få berätta lite om sig själv.

Tack!Hoppas detta va färgen jag använde.

Jaja Bunny sa att ni kanske ville veta lite om hennes djur o eftersom alla andra vägrade va först så fick jag gö det.  

Jaja Bunny fick (köpte) mig från Djurbutiken i staden.Jag var hennes första "köp" djur.

Jag fick två nya kompisar som heter Randå o Mr.Gold

När jag va en liten Bolly-unge så bodde jag i Frankrike.I bolly år så bodde jag där i Ca Tre år men det är unge fär Tre månader i era år tror jag.

Jag älskar mode väldigt mycket o är kär i Lollibob's Rosa bolly Rosi. I bolly år är jag (nu) 10 år. I era år är det 10 månader.


Vad roligt men var bodde du i Frankrike?

Jag bodde under marken,Paris, Eigfelltornet elr hur man stavar det.

Ööö..?Ehem...

Bunny har lämnat mig här vid datan så här kommer en bild på mig som Bunny målade på Photoshop förut.

  Nice. Och Dido3 vann ju tävlingen så hon ska få en länkning.Här är den http://panfudido.bloggplatsen.se/

Vet inte om det blev en sån där HÄR sak men jagn försökte iaf.


Tjarååååå!!

//Blue Boy

Info · Panfu
Av BUNNYCOOL - 19 maj 2011 18:43

Tänkte använda lite olika teckensnitt för o sen se vilken jag tycker bäst om.  Kanske har en omröstning?Och sen när jag har valt en tänker jag nog ändra alla inlägg så dom blir likadana elr så gör jag det inte men vi får se.Orkar inte skriva så mycket.Men det är iaf en ny header som ne ser.Hoppas ni gillar den.

Och jag har kommit på att typ alla populära i panfu typ känner varan på riktigt typ!Jaja weard.See ya!


Baj baj äppelpaj!!

//Bunny!!!

Av BUNNYCOOL - 15 maj 2011 11:11

Här kommer vinnare nummer ett av sago-tävlingen.

Skriven av Dido3

Akey gick snabbt in och satte sig på sjukhussängen. HAn pussade henne på kinden och viskade: "krya på dig, sötis"
Sen gick han snabbt iväg. Efter en liten stund kom Ani och Tish in i rummet. Ani sa att Akey var kär i henne. Okej sa Jayni trött, men inuti sig flög en miljon fjärilar runt av lycka. Hon tänkte på Akey och pussen.
Nästa dag låg hon i sin säng och lyssnade på musik. Det blippade till i mobilen. Hon kollade vem det var. Det var Akey! Så här stog det:
HEJ! vill du gå på picknick med mig idag?:)
Kram Akey!
Undrar hur han fick ta i mitt nummer...? men det spelar väl ingen roll! Jag skrev tillbaka:
Visst! Jag tar med lite saft//Jayni
Jag blandade ner lite saft och la flaskan i en gullig korg.
SEn cyklade jag till parken. Där satt han! Jag log.Sen sprag jag mot honom...


Grattis Dido3!

Du ska få en bild intervju o allt som va med på prislistan o säg hur du vill att sakerna ska vara o så genom en kommentar/fråga.Sen ses vi i panfu för intervjun o allt oki!



Tjaba tjena hejdå!

//Bunny! 


PS.Tävlingen fortsätter självklart så fortsätt skriva nu!!!!!!!

Av BUNNYCOOL - 7 maj 2011 10:34

Hej!

Jag har funderat på en bloggpaus...Jag menar jag har lixom inte tid med att blogga o va med kompisar o allt jag vill gö..  Men jag tänker inte va borta länge.Ungefär en till två veckor e jag borta.Jag kommer nog inte va inne på panfu lika mycket heller.Här i GBG (Göteborg) så är det så varmt att man inte vill sitta inne vid datan hela dan lixom.Historien om Bunco får ni höra om efter bloggpausen.Men i förrgår fick jag min OnePiece!Har den på mig nu faktiskt.Jag kommer även sätta in bloggregler i menyn nu elr nåt så vi ses!


Tjaba tjena hejdå!

//Bunny!

Min presentation!


Min blogg kommer mest handla om panfu mig o lite allmöjligt!

Sök i min blogg!

Min gästbok

Fråga mig nåt!?

8 besvarade frågor

Musik

Detta är bloggens musik välj den låt du vill lyssna på!Cx
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se
 Nej
 Ja
 Vet inte
 Du gör vad du tycker e bäst
 Stanna på bloggplatsen
 Gå till blogg.se nu!

Besöksstatistik

Dom senaste inläggen!

Kategorier

Hemsidor/bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards