BUNNYCOOL's panfublogg!

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Va jag borta länge?

Av BUNNYCOOL - 10 juli 2011 17:34

Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit men igår hade jag inte tid och idag har jag varit hemma hos lollibob!Och nu e jag hos min farmor och farfar.Och..Oj

Oj hej,stör jag?Okej bra för jag har en fråga.Okej frågan lyder...........Kan du jonglera?

Knäpp fråga, men nej det kan jag inte.

Och Greeni tackar för svaret.

Vad hände där?Okej jag vet inte om jag gätt honom för mycket bolly-godis eller att han tagit en av Minny's kakor?

Öööm en fråga BUNNY.

Ja Minny?

Har du sett mina kakor?

Jag gissar på att Greeni tagit dom om du kollar högre upp på inlägget.

Greeni!!!!!!!!      

Jösses!Jag har aldrig sett Minny så arg förut!Det bästa sätttet för henne e att hon får skriva på ett papper och göra en hämnd.Haha vilken tur för henne för jag har tänkt att hon ska få skriva ett inlägg i bloggen själv.Vi får se lite.Hmm..Mr.Gold kan nog fixa en hämnd till henne.

Tjaba tjena hejdå!

//BUNNYCOOL!

+ dom två andra..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BUNNYCOOL - 16 april 2012 17:28

HejHar en ny blogg, som ni kanske vet :) bunnycool.blogg.se hette den men nu har jag flyttat  till piffsans.blogg.se för att jag "slutat" med panfu.se nu :| Hoppas vi ses där + bloggplatsen känns ganska "inbjudande" just nu, kanske att jag bloggar hä...

Av BUNNYCOOL - 4 september 2011 13:34

Hej på er.Alltså, nu har jag tagit ett beslut med min granne om att hon ska få ta över den här bloggen.Så BUNNYGIRL kommer ta över hela bloggen.Det va allt. ...

Av BUNNYCOOL - 7 augusti 2011 13:30

Hej på er...Jag kommer fortsätta blogga här men det blir mer en club penguin tips blogg.Fast kanske ganska låg update..Tjaba tjena hejdå!             ...

Av BUNNYCOOL - 31 juli 2011 23:20

Hej! Jag kommer tillbaka hit! Imorn gör jag om designen helt men det kanske tar en stund?   Tjaba tjena hejdå! BUNNYCOOL!   PS. Jag har en ny bolly som heter Darkie! ...

Av BUNNYCOOL - 31 juli 2011 22:20

Japp, som ni ser på rubriken funderar jag på att komma tillbaka hit. Varför? JO för  att bloggplatsen är så enkel och man kan välja hur stor man vill ha headern, på blogg esse är det mer komplicerat men jag kan typ alla koder!!!   Jag blir ga...

Min presentation!


Min blogg kommer mest handla om panfu mig o lite allmöjligt!

Sök i min blogg!

Min gästbok

Fråga mig nåt!?

8 besvarade frågor

Musik

Detta är bloggens musik välj den låt du vill lyssna på!Cx
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se
 Nej
 Ja
 Vet inte
 Du gör vad du tycker e bäst
 Stanna på bloggplatsen
 Gå till blogg.se nu!

Besöksstatistik

Dom senaste inläggen!

Kategorier

Hemsidor/bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards