BUNNYCOOL's panfublogg!

Alla inlägg under april 2011

Av BUNNYCOOL - 29 april 2011 19:57

Hej!

Det är Bunny bara att jag har bytt till svart text o Randå ska ta en annan färg igen,han kände att svart inte va hans grej.Men jag har fått min nya wooby!!!  Jag e på lvl 49 så då fick jag lilla Skye!Man utalar det Sky men det stavas Skye.

Hej!Jag är skye!

Skye du kan väl berätta lite om dig själv?

Självklart!

Jag heter Skye för att jag är en himmelsblä wooby som ser ut lite som himmlen.Så då fick jag namnet Skye som betyder himmel på engelska!Jag är dödskär i en himmelsblå wooby som

heter Heaven!  Heaven betyder oxå himmel på engelska..

Jag vill bara inflika att Heaven är Bobban's wooby,Heaven va med i panfu gänget del 2 elr 3 tror jag.

Jajajaja....Har ingen direkt bästa vän kanske..Rude boy (Bobban's svarta bolly) han e ju ganska rolig?Jo jag ska visa lite bilder på mig en som i jord i photoshop oxå!

  Denna e från photoshop!

  Denna från kortet på panfu!Asså det som kommer upp när man klickar på mig.

  Den e faktiskt i normalstorlek!!!

  Första prommisen där!!  

  Andra prommisen där!!!

Du e allt söt där!

Ingen använder denna färgen va?

Nej!Oj hej Randå!Fin färg på texten.

Tack!


Tjaba tjena hejdå!

//Randå!

//Skye!

//Bunny!

    

Info · Panfu
Av BUNNYCOOL - 26 april 2011 13:09

Hej!

Jag sa ju att det skulle komma en saga o nu har jag en!Ni vet Bunco,han som ni egentligen inte skulle få veta nåt om,han kommer sagan handla om.  Bunco kan man tyvär inte träffa på panfu,det är bara en karaktär som sagt.Och puff-pirat ville ha en bild så jag jorde en o den ser ut såhär!

  Synd att han inte har en blogg,då hade han kunnat ha detta som bakrund.

Jaja nu börjar sagan om Bunco.


En kall natt gick en liten pojke runt i Panfu.Han var mycket frusen,han va oxå föräldralös o hade ingen familj.Han hade blivit utknuffad ur familjer som hade låtit honom bo hos sig.


- Aj mina små fötter gör ont, skrek Bunco med gråten i halsen.Han blev lessen o arg samtidigt o helt plötsligt så rök det om honom o en liten låga kom fram i håret!Han blev så rädd att han skrek:Aaah,Mamma!!!!  

En gubbe kom ut från sin koja.

- Vad gör du pöjk,försöker du ta livet av dig?Sa gubben.

- Nej inte alls!Mitt hår började brinna av sig själv.Sa Bunco till gubben.

- Ahaa,nu förstår jag,följ mig jag ska visa vart du ska hålla hus.Sa gubben o tog tag i Bunco.

- Vad heter du?Frågade Bunco.

- Jag..heter Irial.

- Okej Irial,jag heter Bunco!Jag är bara en missförstådd pojke som är 5 år gammal o du då?Frågade Bunco nyfiket.

- Jag är Irial,den missförstådde gamle mannen. Sa Irial misstroget.

- Då är vi ganska lika i sättet typ? Sa Bunco.

Sen gick dom en lång färd...


Fortsättning följer!  


Och jag sa att det skulle bli en tävling oxå va?

Okej, tävlingen går ut på att man ska skriva en saga i 6 delar.


Priset är:

Pris:Länkning till blogg/hemsida, bild, intervju o header.

Om man inte har nån blogg/hemsida så får man en intervju o en bild.Alla som vinner med sin del av sagan får detta priset.

Regler för tävlingen:

Man får inte ha med svärord.

Den får inte va för lång o inte för kort.

Man måste använda dom namnen som jag använde i första delen.

Hur man deltar:

Du deltar genom en kommentar.Alltså skriver du din del i en kommentar.


Om du har frågor om tävlingen så ställer du bara en fråga i frågerutan.


Här kommer första delen.


Jayni satte sig vid ett bord i Chez Bruno o väntade på att Akey skulle komma.Hon hörde dörren öppnas o tittade..där stog Akey.

Han gick fram till bordet där Jayni satt.

- Hej!Sa Akey.

- Oh Hej!

- Ska vi beställa? Frågade Akey.

- Ööö visst,jag vill nog ha bambu-soppa.Sa Jayni.

- Ok,öö du kyparn vi vill beställa här borta!! Ropade Akey över hela resturangen.

- Visst min unge man,vad vill paret ha och äta?Sa kyparn artigt.

- Två bambu soppor tack.

Nåra minuter senare va maten på bordet o Jayni o Akey åt.När dom va mätta betalde Akey notan o frågade om han skulle följa Jayni hem o sen gick dom hem.Nästa dag var Jayni så lycklig att hon inte kunda andas normalt.

- Mamma jag kan inte andas!Ropade Jayni från sovrummet.

- Jag ringer en ambulans!!!   

Senare på sjukhuset kom Akey in till Jayni.Jaynis vänner Ani o Tish gick fort därifrån o stängde fort dörren efter sig.


Nu får ni skriva resten så tävlinge startar om..1..2...3..KÖR!!!!

Tjaba tjena hejdå!

//Bunny!

  Om nåt i fel på bilden,sorry!Och lycka till med skrivandet nu!

Av BUNNYCOOL - 25 april 2011 18:26

Hej!!!

PhotoShop funkar o jag har jort en ny header men man kan inte se den så jag ska försöka fixa det.  

Och jag e lessen för att jag inte skrivit men jag har haft väldig fullt upp.Igår va jag o Bobban på liseberg o innan det har det hänt en del så jag inte kunnat skriva...  Men nu e jag här!!!

Måste gå o jag e stor panda på panfu så ni vet.Och imorn ska jag skriva en saga o kanske kommer det en tävling..


TTH(tjaba tjena hejdå)

//Bunny!

 

Av BUNNYCOOL - 24 april 2011 09:55

Hej!

Bunny e nånstans vet inte vart men omröstningen har slutat och........Ni vill ha mer sagor i bloggen!!!  Självklart blir det videos oxå o sånt men Bunnys kamra är inte så bra...Den e ju bra o så men den spelar in ljud bakom o har ap-dålig grafik!!!  Det ser man inte i den filmen som hon la upp för ett tag sen men det är för att det är effekter.Så jag har kommit fram till att hon måste ha effekter på varenda film!!!  Så jag ska be henne gö det på filmerna så blir det bra.Men ni kan ju va snälla o lämna en kommentar om vad ni tycker om filmerna på Bunny's youtube-kanal,

o dessutom kmr jag kalla den kanalen!  Jaja..


See ya amigos!!!

Randå!!!

Av BUNNYCOOL - 23 april 2011 20:02

Öööm..Hej!  

Piffan här igen.Igår var det lvlbooster dag o idag är det prylmaskinens tur.Bunny kan tyvär inte skriva nu vet inte varför men hon skrev inte igår så jag får ta över en stund.Jag ska kolla hur det går med omröstningen så avslutar jag den o så får vi se vad som kommer hända.  Nu har ni haft en tid på er att rösta så hoppas ni har valt nu.Jaja det blir ett kort inlägg.


Ses nån dag!

Piffanjossan/jossan/piffan!

 

Av BUNNYCOOL - 21 april 2011 12:25

Hej!

Det har kommit nya kläder.  Dom ser ut såhär.

  Haha..Va roliga dom ser ut...Och den andra kycklingen är i slottsgården.Ni vet där man typ ser en liten bit av terassen,där är det.Jag tog även en bild på mig o Benny Bunny förut.

  Nu måste jag gå.


Tjaba tjena hejdå!

//Bunny!

 

Av BUNNYCOOL - 20 april 2011 14:20

Hej!

Jag har blingee men jag vet inte hur man använder det!  

Så om nån kan berätta hur man gör kan ni väl lämna en kommentar elr skriv det i frågerutan.Skulle bli tacksam om nån kunde berätta hur man använder det.Då skulle jag kunna fixa nåra snygga bilder som jag kan visa här på bloggen.Och jag har ett gammalt photoshop hemma men vet inte om det  funkar men iaf ska jag be pappa köpa photoshop om det andra inte funkar.Aja hoppas nån kan säga hur man använder blingee.


Tjaba tjena hejdå!

//Bunny!

  


PS.Ska till min mormor o morfar sen på kalas så jag kan försöka skriva där.  

Av BUNNYCOOL - 20 april 2011 10:47

Hej!

Den nya designen kommer idag!!!Det blir mycket lila o så..men jag gillar lila,röd,svart o grön!  Inom typ nåra min efter detta inlägg så fixar jag designen.Headern kommer jag inte byta.Detta blir ett kort inlägg,men skynda er o rösta för röstningen avslutas på lördag o på söndag så kommer jag försöka fixa det ni röstat fram.


Tjaba tjena hejdå!

//Bunny!

 

Min presentation!


Min blogg kommer mest handla om panfu mig o lite allmöjligt!

Sök i min blogg!

Min gästbok

Fråga mig nåt!?

8 besvarade frågor

Musik

Detta är bloggens musik välj den låt du vill lyssna på!Cx
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Omröstning

Ska jag byta till blogg.se
 Nej
 Ja
 Vet inte
 Du gör vad du tycker e bäst
 Stanna på bloggplatsen
 Gå till blogg.se nu!

Besöksstatistik

Dom senaste inläggen!

Kategorier

Hemsidor/bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards